Cílem projektu byl rozvoj dalšího vzdělávání v České republice. Projekt tak reagoval na stále se měnící společenské potřeby, zrychlující se vývoj technologických, technických a informačních procesů a struktur i proměnlivost trhu práce. Učení není ve vyspělém světě vnímáno pouze jako v dětství a mládí realizovaná příprava vedoucí k úspěšnému životu v dospělosti. Učení se stává běžnou součástí života dospělých, dokonce lze říci, že život dospělých je především neustálým učením.
Celoživotní učení je cesta, která nám umožňuje jak zvládat uvedené změny, ale i jak obstát na trhu práce a to i v mezinárodní konkurenci. Rozvoj celoživotního učení poskytuje i možnosti pro individuální rozvoj každého z nás.
V šesti krajích (Karlovarský, Ústecký, Pardubický, Jihočeský, Zlínský a Olomoucký), ve kterých byl projekt realizován, vytvořily zapojené školy síť. Vybrané školy byly vytipovány odbory školství příslušných krajských úřadů.
Došlo k mapování potřeb trhu práce a k přípravě modulově koncipovaných vzdělávacích programů za využití jednotné metodiky. Moduly se staly součástí databáze, která bude k dispozici každá škole. Tento zdroj dat bude sloužit k čerpání informací a k inspiraci při přípravě a realizaci kurzů dalšího vzdělávání. Vzdělávací výstupy budou připraveny ve spolupráci se sociálními partnery, kteří se budou podílet i na evaluaci připravených programů.